فروش شرکت مسئولیت محدود با کارت بازرگانی

فروش شرکت مسئولیت محدود با کارت بازرگانی
برای دریافت اطلاعات تکمیلی خرید و فروش شرکت مسئولیت محدود با کارت بازرگانی با قیمت مناسب با مشاورین ثبت رامند تماس بگیرید
میدانیم که شرکت ها در قانون تجارت انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز شما قابل ثبت و مشارکت هستند.مانند سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، …. حالا کاربرد آن بستگی به عملکرد واقعی و انتظارات شما دارد مثلا اگر برای شرکت در مزایده یا مناقصه یا اخذ و مشارکت پروژه ها با توجه به نوع حرفه بهتر است شرکت سهامی خاص خریداری کنید زیرا به دلیل وجود بازرسین و حمایت قانونگذار کارفرما ها بیشتر تمایل دارند با کارگذاران سهامی خاص قرارداد ببندند یا اگر برای موضوع صرافی ارز و سکه متقاضی هستید باید شرکت تضامنی ثبت کنید و یا برای موارد بازرگانی و غیره مسئولیت محدود ثبت کنید. همین ترتیب رابرای خرید و فروش شرکت آماده نیز در نظر بگیرید.

اگر نیاز شما به دریافت سهم الشرکه یک شرکت مسئولیت محدود باشد و یا نفرات زیادی را برای جایگزین کردن در شرکت مورد خریداری نداشته باشید پیشنهاد ما به شما شرکت با مسئولیت محدود است و آن نوعی از شرکت می باشد که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هر یک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است.

خرید رفوش شرکت با قیمت مناسب

 

برای تعیین و تقسیم سمت بین اعضا هیئت مدیره مسئولیت محدود این هیئت می تواند از میان شرکاء یا خارج از شرکاء انتخاب شود.

یعنی الزامی وجود نداردکه اعضای هیئت مدیره این نوع شرکت سهامی داشته باشند.

 

 

 

 

از دیگر نکات مهم خرید و فروش شرکت محل ثبت شرکت می باشد البته این مورد قابل انتقال به شهر مطلوب شما می باشد و اینکه میزان کارکرد شرکت به فراخور نیاز شما از خرید یک شرکت و با توجه به اهداف از قبل شما بستگی دارد این مورد برای اعتباریست که شرکت های کارکرد دار به خریداران خود می دهند و سابقه فعالیت و موجودیت یک شرکت را می رساند.ممکن است نیاز شما به نداشتن عملکرد و یا کارکرد در سال های پیشین باشد و اصطلاحا شرکت صفر می باشد که برعکس نوع قبلی باید در خرید و فروش شرکت به آن توجه داشته باشید.

اما اگر شرایط خاص مثل حداقل تجربه ای چند ساله برای کاری مورد نیاز است و شما به توانایی خود شک ندارید فقط از شانس روزگار کمی دیر تر به کار مشغول شدید می توانی از شهرت و روزمه شرکتی که زودتر ثبت شده است، استفاده نمود و به تاریخ تاسیس توجه ویژه ای داشته باشید.                                                                                 

حالا بحث زمان افتتاح شرکت و مکان ان را حل نمودید اعتبار شرکت را چه میکنید، میزان کارکرد شرکت مورد نظر می باشداین مورد برای اعتباریست که شرکت های کارکرد دار به خریداران خود می دهند و سابقه فعالیت و موجودیت یک شرکت را می رساند. از طرفی هم شاید اصلا فعالیت مورد نظر شما نیاز به عملکرد و اظهارنامه های مالیاتی نداشته باشد که این مورد هم برای شما ثبت رامند محیا کرده است.

این مورد بسیار پیشنهاد حرفه ای و حساسی است “استعلام بدهی مالیاتی “به این مورد توجه کنید که شرکت مالیات کارکرد و یا ارزش افزوده و یا حتی بدهی بیمه پرداخت نشده نداشته باشد. البته می توان تعهد واگذار کننده سهام را درخواست کرد که برای اقدامات آتی مورد نیاز باشد.

یکی دیگر از مزایای خرید شرکت آماده کوتاه شدن زمان بکارگیری ملزمات یک شرکت قانونی که بهتر است داشته باشد، از قبیل ثبت شرکت، گواهی مالیات بر ارزش افزوده، دریافت کد اقتصادی و بسیاری دیگر از مراحل ثبت شرکت ها به دلیل زمان صرف شده از قبل حذف شده،یا در واقع از قبل تهیه و تدارک دیده شده، خرید و فروش شرکت بااهمیت می باشد.

هزینه خرید و فروش شرکت به عواملی مثل مصادیق نام برده دارد مثل برای واگذاری شرکت ها نمی توان مبلغ مشخصی در نظر گرفت چرا که علاوه بر شخصی بودن انتخاب قیمت به مسائلی از قبیل نوع شرکت، رتبه دار بودن یا نبودن، کارکرد داشتن یا نداشتن، اظهارنامه مالیاتی، کد اقتصادی و عدم بدهی مالیاتی و نکات دیگر بستگی دارد.

مدارک خرید و فروش شرکت:
1-کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضا و سهامداران فعلی و جدید شرکت
2-کپی روزنامه رسمی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت
3- اصل مدارک ثبتی شرکت مورد واگذاری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =