شرایط ثبت شرکت و برند در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان

در تمامی جوامع پیشرفته فارغ از انعشاب های سیاسی، مذهبی، اجتماعی و ….یک برنامه ریزی دقیق برای ریشه کن کردن آفت ها ی آن جامعه طرح می شود. مثلا برای کشوری که درگیر مواد مخدر است دسترسی به آن باید کم یا کلا نابود شود. در کشوری که نیروی کار ماهر ندارد باید هزینه آموزش نیرو و مدیران حرفه ای را متقبل شود و یا اگر کشوری علی الرغم پتانسیل های زیاد کاری با کمبود نیروی کار مواجه باشد، تدبیری اتخاذ می کند که درهای کشورش به روی مهاجران باز باشد و…
کشور عزیزمان به خاطر شرایط استراتژیک و تاریخی اش در همه ادوار درگیر فشارها و نیروهای خارجی بوده است.تا اینکه در سال 85 بعد از برنامه اتمی ایران و به دنبالِ ارجاع پرونده به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به شورای امنیت، با تحریم‌های مختلفی مواجه شده‌ ایم. نتیجه این تحریم ها برای اقتصادی که بعد از یک انقلاب اساسی و چندین سال جنگ را تجربه کرده مثل یک طوفان عمل کرد.
اما، ما نه بدون سرزمین هستیم که مانند افراد آپارتاید پناه ببریم به سرزمین های دیگر و نه همه میل و یا توان مهاجرت و کسب اقامت را داریم. بنا براین در سرزمین خودمان از نهایت تولید و منابع استفاده کنیم. یکی از راه حل های عدم توقف میتواند ثبت شرکت در خارج از مرزهای ایران باشد.شما با آزادی که در این جهت دارید میتوانید طبق قوانین داخلی هر کشور یک شرکت آنجا تاسیس کنید. ما با پیشنهاد ثبت شرکتی در انگلستان یک پیشنهاد حرفه ای را پیش پای شما می گذاریم .
چرا ثبت شرکت در انگلستان :
1- علی الرغم قوانین بسیاری از کشورها که برای ثبت یک شرکت الزاما باید کلیه یا برخی از سهامداران تابعیت آن کشور را داشته باشند، ثبت شرکت در انگلستان اینگونه نیست.
2- سکونت و داشتن اقامت برای ثبت شرکت در انگلستان اجباری نیست. بنابراین شما می توانید از دور هم شرکت خود را اداره کنید.
3- انگلستان عضوی از اتحادیه اروپاست و با ثبت شرکت در آنجا مزایای تردد در دیگران کشورهای اروپایی را پیدا خواهید کرد.
4- از ابتدای شروع ثبت شرکت در انگلستان می توانید اطلاعات خود را از وب سایت این کشور هر زمانی که اراده کنید ، مشاهده کنید و از جریان ثبت مطلع باشید.
5- با ثبت شرکت در انگلستان به عنوان کشور پیشرفته ای میتوانید در امر تجارت از اعتبار جهانی نیز برخوردار باشید
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اولیه در سامانه :
1- اسکن واضح پاسپورت اعضاء
2- کپی فیش آب برق ویا تلفن مربوط به مدیرعامل که نام ایشان و آدرس در آن ذکر شده باشد
آدرس دفتر ایران (میتواند همان آدرس در فیش و یا غیر از آن باشد)

میزان سرمایه اولیه جهت اعلام ودرج در سامانه ثبت انگلستان
که همان سرمایه اولیه محسوب میگردد از مبلغ 1000 پوند الی 20000پوند قابل اعلام است. (هیچ مبلغی به صورت نقدی به بانک یا مرجع دیگری پرداخت نمی شود و یا ودیعه گذاشته نمی شود بلکه فقط توسط وکیل اعلام میگردد)، و در مواردی هم که موکل نیاز داشته باشد تا مبلغ 50000 £ توسط وکیل قابل اعلام است)
مدت زمان ثبت نام اولیه:
پس از دریافت مدارک فوق ، 7 روز کاری زمان می برد تا اسم و مشخصات شرکت بصورت آنلاین در انگلستان ثبت گردد پس از آن تمام مدارک از هر نقطه جهان بصورت آنلاین قابل دسترسی و مشاهده و تحت حفاظت سیستم ثبت شرکت های آن کشور خواهد بود
مدت زمان ثبت نهایی:
در این مرحله موکل مدارک آنلاین را چک میکند در صورت نداشتن اشتباه دستور ثبت بین الملی داده میشود و کلیه مدارک توسط وکیل انگلیسی تایید و به وزارت خارجه و دادگستری بریتانیا در لندن ارسال و ممهور به مهر برجسته بریتانیای کبیر می‌گردد. سپس به سفارت ایران در لندن جهت ثبت و تایید سفارت ایران، در لندن و ممهور به مهر برجسته وامضا سرکنسولگری لندن میگردد و پس از پلمپ توسط پست رویال لندن به ایران حمل و خدمت موکل تحویل میگردد.

شرایط ثبت شرکت و برند در انگلستان

ثبت شرکت و برند در انگلستان

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =