ثبت شرکت انگلیسی با موضوع ساعت

ثبت شرکت با موضوع فروش و نمایندگی ساعت

در شرایط اقتصادی و تحریمی که درگیر آن هستیم ، متوقف نشدن و کسب سود و موفقیت بیشتر نیاز به تفکر و نگاه باز دارد تا سرمایه کلان. در واقع تسلیم نشدن به قوانین نوشته شده و متعصبانه که درکی از شرایط واقعی و ملموس مردم ندارند نمیتواند وخامت ، این موضوع را درک کند و راه حل ارائه دهد.ثبت رامند برای شما یک پیشنهاد حرفه ای دارد : برای داشتن اقتصاد بهترعلی الرغم همه مشکلات جهانی و تحریم ها، میتوانید خارج از مرزهای کشورمان شرکت ثبت کنید.با این کار هم میتوانید تولیدات داخلی خود را بسته بندی صادراتی و قیمت و سود بیشتربفروشید و هم از آن کشور نمایندگی بگیرید و اینکه تحت لیسانس آن کشور و یا کارخانه خاص فروش داشته باشید.
شما اگر وارد کننده و یا فروشنده ساعت هستید می توانید با ثبت شرکت در انگلستان هم از اعتبار جهانی فروش و عرضه کالا یتان استفاده کنید و هم نمایندگی مستقیم برند خاصی اخذ کنید، و مستقیم وارد کننده آن برند به داخل کشور هم باشید. به همین خاطر ما ثبت شرکت با موضوع فروش و نمایندگی ساعت را به شما پیشنهاد میدهیم .

چرا ثبت شرکت در انگلستان :
1- علی الرغم قوانین بسیاری از کشورها که برای ثبت یک شرکت الزاما باید کلیه یا برخی از سهامداران تابعیت آن کشور را داشته باشند، ثبت شرکت در انگلستان اینگونه نیست.
2- سکونت و داشتن اقامت برای ثبت شرکت در انگلستان اجباری نیست. بنابراین شما می توانید از دور هم شرکت خود را اداره کنید.
3- انگلستان عضوی از اتحادیه اروپاست و با ثبت شرکت در آنجا مزایای تردد در دیگران کشورهای اروپایی را پیدا خواهید کرد.
4- از ابتدای شروع ثبت شرکت در انگلستان می توانید اطلاعات خود را از وب سایت این کشور هر زمانی که اراده کنید ، مشاهده کنید و از جریان ثبت مطلع باشید.
5- با ثبت شرکت در انگلستان به عنوان کشور پیشرفته ای میتوانید در امر تجارت از اعتبار جهانی نیز برخوردار باشید
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اولیه در سامانه :
1- اسکن واضح پاسپورت اعضاء
2- کپی فیش آب برق ویا تلفن مربوط به مدیرعامل که نام ایشان و آدرس در آن ذکر شده باشد
آدرس دفتر ایران (میتواند همان آدرس در فیش و یا غیر از آن باشد)

میزان سرمایه اولیه جهت اعلام ودرج در سامانه ثبت انگلستان و کلا ثبت شرکت با موضوع فروش و نمایندگی ساعت
که همان سرمایه اولیه محسوب میگردد از مبلغ 1000 پوند الی 20000پوند قابل اعلام است. (هیچ مبلغی به صورت نقدی به بانک یا مرجع دیگری پرداخت نمی شود و یا ودیعه گذاشته نمی شود بلکه فقط توسط وکیل اعلام میگردد)، و در مواردی هم که موکل نیاز داشته باشد تا مبلغ 50000 £ توسط وکیل قابل اعلام است)
مدت زمان ثبت نام اولیه:
پس از دریافت مدارک فوق ، 7 روز کاری زمان می برد تا اسم و مشخصات شرکت بصورت آنلاین در انگلستان ثبت گردد پس از آن تمام مدارک از هر نقطه جهان بصورت آنلاین قابل دسترسی و مشاهده و تحت حفاظت سیستم ثبت شرکت های آن کشور خواهد بود
مدت زمان ثبت نهایی:
در این مرحله موکل مدارک آنلاین را چک میکند در صورت نداشتن اشتباه دستور ثبت بین الملی داده میشود و کلیه مدارک توسط وکیل انگلیسی تایید و به وزارت خارجه و دادگستری بریتانیا در لندن ارسال و ممهور به مهر برجسته بریتانیای کبیر می‌گردد. سپس به سفارت ایران در لندن جهت ثبت و تایید سفارت ایران، در لندن و ممهور به مهر برجسته وامضا سرکنسولگری لندن میگردد و پس از پلمپ توسط پست رویال لندن به ایران حمل و خدمت موکل تحویل میگردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =