ثبت شرکت در انگلستان

چرا از بین کشورهای اروپایی ثبت شرکت در انگلستان ؟

1- انگلستان بستری مناسب از قاره اروپا برای ارسال و اعمال کالاهای بازرگانیست
2- نیازی به داشتن اقامت یا تابعیت در انگلستان برای ثبت شرکت و انجام امور بازرگانی ندارید.
3- ثبت شرکت در انگلستان به عنوان یکی از پنج شرکت اقتصادی برتر است.
4- شما برای ثبت شرکت در انگلستان نیازی به عضو قراردادن یکی از تبعه انگلیسی ندارید.
5- بهترین بستر برای دور نماندن از پیشرفت و کسب سود در این شرایط تحریم های جهانی علیه کشورمان است.
قوانین ثبت شرکت در انگلستان کمک میکند تا یک آزادی به سرمایه گذاران خارجی اختصاص دهد و حصر اقتصادی نداشته باشد بهمین خاطر تابعیت را الزامی نکرده است.
انگیزه های ثبت شرکت در انگلستان به دلیل بازار قوی و کمک های دولت به شرکت های فعال در آن کشور به مراتب بیشتر است.
طبق قواعد انگلستان شما میتوانید از استخدام کارمند هم بهره من شوید ولی به دلیل قوانین محکم و حمایت های مدنی باید از روز اول کاری کارمند خود را بیمه کنید.
زمان افتتاح حساب بانکی بعد از ثبت شرکت است و به صورت حضوری باید برای افتتاح حساب به انگلستان بروید.بعد از دریافت اطلاعات شخصی و تایید امضا حضوری اطلاعات حساب و پین کدها به آدرس درج شده در سیستم ثبت ارسال می شود.
برای افتتاح حساب به ویزا، پاسپورت و مدارک ثبتی شرکت نیاز دارید.

انواع شرکت در انگلستان
1- شرکت های خصوصی با مسئولیت محدود به سهام
Private Companies Limited by Shares – Ltd

2- شرکتهای خصوصی با مسئولیت محدود به ضمانت
Private Companies Limited by Guarantee

3- شرکتهای خصوصی با مسئولیت نامحدود
Private Unlimited Companies

4- شرکت تضامنی با مسئولیت محدود
Limited Liability Partnership – LLP

1-شرکت های با مسئولیت محدود ، از پرطرفدارترین و رایج ترین انواع شرکت در دنیا محسوب میشوند. این شرکتها دارای شخصیت حقوقی مستقل از افراد حقیقی هستند. بدین معنا که این شرکتها میتوانند همانند افراد حقیقی تجارت کنند، عقد قرارداد کنند، مالیات بپردازند، از افراد و اشخاص شکایت کنند، ویا از آنها در دادگاه شکایت شود.
عمده ترین مزیت این شرکتها مسئولیت محدود یعنی تا میزان سهم شراکتی که در آن شرکت دارند است. بدین معنا که اگر حادثه ای رخ دهد و شرکت از باز پس دادن کل ویا قسمتی از دیون خود ناتوان شود، صرفاً به میزان دارایی شرکت و ارزش سهام آن مکلف به بازپرداخت دیون خواهد بود. از این رو برخی از بانکهای انگلستان برای اعطای وام به شرکتهای با مسئولیت محدود ضمانت شخصی سهامدران شرکت را نیز طلب میکنند تا اعتبار بیشتری برای بازپسگیری طلب خود داشته باشند.

2-این نوع شرکتها شبیه موسسات خیریه که در ایران ثبت می شوند است، عموماً شرکتهایی غیر انتفاعی هستند که با هدف جمع آوری کمکهای مادی و معنوی برای اهداف انسان دوستانه یا خدا پسندانه ثبت میشوند. به دلیل همین هدف غیر انتفاعی بودن و کمک رسانی در این گونه شرکتها معمولاً افرادی به عنوان سهامدار و نیز سرمایه سهمی وجود ندارد، بلکه اعضای شرکت که اغلب افرادی سرشناس و صاحب نام هستند، ضمانت میکنند که در زمان انحلال شرکت مبلغ اندکی به میزانی که از قبل مشخص شده را پرداخت نماید.و فرم اینگونه شرکتها حتی در مورد تضمینات هم با شرکتهای ضمانتی و تضامنی متفاوت است.

3-شرکتهای خصوصی با مسئولیت نامحدود یکی دیگر از انواع ثبت شرکت در انگلستان است که توسط تجار و بازرگانانی ثبت میشود که شخصاً از اعتبار و سرمایه کافی برای انجام امور تجاری برخوردارند و چیزی شبیه شرکت تضامنی ایرانی است . در این نوع شرکتها چنانچه صرفاً یک سهامدار وجود داشته باشد به آن Sole Trader نیز میگویند. مسئولیت این شرکتها در زمان ادای دیون محدود به دارایی های شرکت نمیگردد یعنی دارایی های شخصی سهامداران نیز ممکن است جزو دیون شرکت مطالبه گردند. بنابراین اعتبار این شرکتها قائل به فرد است و از این رو اداره ثبت شرکتها اطلاعات کمتری از آنها مطالبه میکند. از دیگر مزایای این شرکتها، اعتماد بیشتر بانکها و مؤسسات مالی در زمان اعطای تسهیلات به آنها میباشد.
4-از جمله جدیدترین و پیشرفته ترین انواع شرکت که از سال 2000 مصوب شده است که مزایای شرکتهای خصوصی با مسئولیت محدود به سهام (Ltd) و شرکتهای تضامنی محدود (Limited Partnership) را یکجا گرد آورده است. این نوع شرکتها بر اساس قانون شرکتهای تضامنی با مسئولیت محدود و همانند شرکتهای خصوصی با مسئولیت محدود (Ltd) شخصیت حقوقی مستقلی مح سوب میشوند. این نوع شرکت ها به  دو گروه به دو دسته اصلی (Designated) و فرعی( Non-(Designated تقسیم بندی شده اند و حداقل می بایست دو عضو اصلی داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفت =