ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت برای اقامت در انگلستان

ثبت شرکت برای اقامت در انگلستان
انگلستان به عنوان پیشرفته ترین کشور قاره اروپا درگاه بسیار خوبی برای کسب سود و تجارت می باشد.از طرفی کسب اقامت در یک کشور اروپایی به انگیزه دستیابی به مراحل بالای پیشرفت هم ممکن است آرزوی بیشماری انسان باشد. ما به شما می گوییم که چطور با ثبت شرکت برای اقامت در انگلستان اقدام کنید
ما به شما از بین کشورهای اروپایی ثبت شرکت در انگلستان را پیشنهاد میکنیم زیرا:
1- انگلستان بستری مناسب از قاره اروپا به دلیل وجود بندرها و راه های آبی و هوایی و زمینی قوی برای ارسال و دریافت کالاهای بازرگانیست
2- برخلاف دیگر کشورهای اروپایی نیازی به داشتن اقامت یا تابعیت در انگلستان برای ثبت شرکت و انجام امور بازرگانی ندارید.
3- ثبت شرکت در انگلستان به عنوان یکی از پنج کشور اقتصادی برتر است.
4- در برخی از کشورها شما باید فردی از تبعه همان کشور را به عنوان کفیل در شرکت خود داشته باشید اما برای ثبت شرکت در انگلستان نیازی به عضو قراردادن یکی از تبعه انگلیسی ندارید.
5- برای دور زدن هرگونه تحریم ظالمانه و پسرفت به عقب بهترین روش در این شرایط تحریم های جهانی علیه کشورمان است.

آیا برای ثبت شرکت حتما باید یک شعبه فعال در ایران داشته باشیم ؟
الزاما ثبت شرکت در انگلستان به منزله داشتن یک فعالیت ثابت و حرفه ای در کشور متقاضی اقامت نمی باشد و شما به راحتی بدون هیچگونه رزومه کاری برای ثبت شرکت در انگلستان می توانید اقدام نمایید

آیا برای اخذ اقامت در انگلستان باید فعالیت حرفه ای و یا سرمایه گذاری کلان داشته باشیم؟
برای کسب اقامت بریتانیا حتما نباید سرمایه گذاری و یا شرکت و بیزسنسی داشته باشید اما برای افرادی که رزومه تحصیلی ندارند مطمان ترین روش اخذ اقامت انگلستان ثبت شرکت می باشد

مشاورین ثبت رامند شما را با مراحل ثبت شرکت در انگلستان راهنمایی می کنند

ابتدا کپی مدارک هویتی و مورد نیاز خود را به ما برای ثبت در سامانه بین المللی و قانونی بریتانیا میدهید سپس بعد از گذشت حدود یک هفته نام مورد نظر و انتخابی شمارا در سامانه مذکور که کاملا قانونی است به روئیت می رسانیم و بعد از آن مراحل قانونی تصویب شده در خاک انگلستان مرحله به مرحله اقدام خواهد شد،برای دانستن جزییات با مشاورین ثبت رامند تماس بگیرید.

ثبت شرکت برای اقامت در انگلستان کمک میکند تا یک آزادی به سرمایه گذاران خارجی اختصاص دهد و حصر اقتصادی نداشته باشند بهمین خاطر تابعیت را الزامی نکرده است.اما به راحتی هم شغلی که می خواهید در جای جدید زندگی کنید مشخص می شود و هم اقامت خود را پس از آن با سهولت دریافت می کنید.
نیازی نیست حتما در انگلستان سکونت داشته باشید تا مجموعه خود را هدایت کنید شما می توانید از دور و یا حتی در ایران معاملات خود را انجام دهید. طبق قواعد این کشور شما میتوانید از استخدام کارمند هم بهره مند شوید ولی به دلیل قوانین محکم و حمایت های مدنی باید از روز اول کاری کارمند خود را بیمه کنید.قاعدتا تا دفتری نداشته باشید این امکان برای شما فراهم نیست مشاورین و وکلای ثبت رامند می توانند شما را در تهیه مکان قانونی نیز کمک کنند.
بعد از ثبت شرکت ما مقدمات حضور شما را در اسرع وقت در انگلستان فراهم میکنیم تا با تیم خاطر به افتتاح حساب خود بپردازید و بتوانید مستر کارت دریافت کنید.به دلیل اینکه قوانین این کشور اجازه افتتاح حساب به صورت وکالتی را اصلا نمی دهد ما ترتیب حضور شما در خاک انگلستان و ویزای اقامتی را فراهم میاوریم .

انواع شرکت هایی که می توانید با ثبت شرکت برای اقامت در انگلستان راه اندازی کنید به شرح ذیل می باشد:
انواع شرکت در انگلستان
1-شرکت های خصوصی با مسئولیت محدود به سهام Private Companies Limited by Shares – Ltd))
2-شرکتهای خصوصی با مسئولیت محدود به ضمانت Private Companies Limited by Guarantee))
3- شرکتهای خصوصی با مسئولیت نامحدود Private Unlimited Companies))
4- شرکت تضامنی با مسئولیت محدود Limited Liability Partnership – LLP))

ثبت شرکت در انگلستان

پر کاربرد ترین نوع شرکت کدام است: جالب است بدانید شرکت های با مسئولیت محدود ، از پرطرفدارترین و رایج ترین انواع شرکت در دنیا محسوب میشوند. این شرکتها دارای شخصیت حقوقی مستقل از افراد تشکیل دهنده آن محسوب می شوند. یعنی اینکه این شرکتها میتوانند همانند افراد حقیقی تجارت کنند، عقد قرارداد کنند، مالیات بپردازند، از افراد و اشخاص شکایت کنند، ویا از آنها در دادگاه شکایت شود.

برترین ویژگی در این نوع شرکتها یعنی مسئولیت محدود تا میزان سهم شراکتی که در آن شرکت دارند است. بدین معنا که اگر حادثه ای رخ دهد و شرکت از باز پس دادن کل ویا قسمتی از دیون خود ناتوان شود، صرفاً به میزان دارایی شرکت و ارزش سهام آن مکلف به بازپرداخت دیون خواهد بود. از این رو برخی از بانکهای انگلستان برای اعطای وام به شرکتهای با مسئولیت محدود ضمانت شخصی سهامدران شرکت را نیز طلب میکنند تا اعتبار بیشتری برای بازپسگیری طلب خود داشته باشند.

به طور خلاصه در این موضوع به اطلاع برسانیم باید بگوییم که بریتانیای کبیر تا کنون بیشتر 180 میلیون شرکت ثبت شده و فعال را طبق قوانین و قواعد خود ثبت رسمی کرده است و یکی از معتبرترین کشور اروپایی جهت بازرگانی ، واردات یا صادرات شما می باشد.شما با ثبت شرکت در انگلستان هم موقعیت برای مهاجرت به این کشور و هم موقعیت راه اندازی کسب و کار و افتتاح حساب را پیدا می کنید در واقع بدون محدودیت در نوع کالا یا اشیاء که تولیدی و یا صرفا بازرگانی باشد برای هر نوع ماهیت کسب وکاری،با هر هدف انتفاعی می توانید فعالیت کنید و چون الزام به حضور و اقامت دائم در مکان را ندارید می توانید از هر نقطه از جهان همکار داشته باشید و کنترل نمایید.مزیت دیگری که ثبت شرکت در انگلستان در بردارد، اینست که برای روند ثبت قانونی شرکت تعداد خاصی مشخص نشده یعنی شما با تنها یک نفر می توانید کسب و کارتان را شروع کنید.شرکت شما بدون در نظر گرفتن ملیت و یا تابعیت واقعی شما دارای تابعیت انگلستان می شود و تحت حمایات قانون انگلستان در دعاوی و یا مراجع داوری قرار می گیرد و ضمنا برای انتخاب نام شخصیت حقوقی آزادی کامل دارید.مدت زمان ثبت شرکت در انگلستان حدود 40 روز می باشد که در ظرف 7 روز بعد از تکمیل مدارک ثبت نام اولیه انجام میشود و پس ازآن نیز مدارک به تایید وزرات خانه کشور انگلستان می رسد و مدارک سیر قانونی بودنش به اتمام می رسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 12 =