خرید شرکت آماده

خرید شرکت آماده

خرید شرکت آماده:
برای ثبت یک شرکت مراحل و اقداماتی نیاز است که در قسمت مقالات ثبت شرکت در این سایت به خوبی توضیح داده شده است. اما شاید شما فردی باشید که فرصت پیگیری و یا ثبت مراحل یک شرکت از ابتدا را نداشته باشید.در این شرایط ما به شما خرید شرکت آماده را که از قبل تمام مراحل ثبت و قانونی آن به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است را پیشنهاد می کنم.

خرید شرکت آماده

برای خرید مطمأن به نکات ذیل توجه کنید و از مشورت تخصصی ثبت رامند بهره مند شوید:
1-نوع شرکت:
با توجه به نیاز و حرفه خود نوع شرکت را مشخص کنید که به کدام یک از 8 نوع شرکت مندرج در قانون تجارت نیاز دارید.از قبیل سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، ….مثلا اگر برای شرکت در مزایده یا مناقصه یا اخذ و مشارکت پروژه ها با توجه به نوع حرفه بهتر است شرکت سهامی خاص خریداری کنید زیرا به دلیل وجود بازرسین و حمایت قانونگذار کارفرما ها بیشتر تمایل دارند با کارگذاران سهامی خاص قرارداد ببندند

              برای آشنایی بیشتر و مطابقت نوع حرفه و نیاز به انواع شرکت ها با مشاورین ثبت رامند تماس بگیرید

1-تأسیس شرکت:
یعنی در نظر گرفتن مدت زمانی که شرکت تاسیس شده است و با خرید شرکت آماده می توان از سابقه و شهرت و روزمه شرکتی که ثبت شده است، استفاده نمود(در صورتی که شرکت قبلا کارکرد داشته باشد)

3-محل ثبت شرکت:
هر شرکت با توجه به اینکه در کدام شهر یا استان ثبت شده پرونده فیزیکی اش در اداره ثبت شرکت همان منظقه موجود می باشد البته این خواسته شما با تنظیم یک مورد صورتجلسه تغییر آدرس قابل انجام است.

4- میزان کارکرد شرکت:
این مورد برای اعتباریست که شرکت های کارکرد دار به خریداران خود می دهند و سابقه فعالیت و موجودیت یک شرکت را می رساند.

3- کد اقتصادی شرکت:
اخذ کد اقتصادی به دلیل مشخص نمودن اداره صلاحیت دار مالیات است که با ممیزهای مالیاتی که مشخص شده اند پرونده مالیاتی شرکت را بررسی می کند.البته داشتن کد اقتصادی برای خرید شرکت آماده الزامی نیست و این مورد بستگی به فعالیت و خواسته شما دارد.

6- استعلام بدهی مالیاتی :
به این مورد توجه کنید که شرکت مالیات کارکرد و یا ارزش افزوده و یا حتی بدهی بیمه پرداخت نشده نداشته باشد.

7- نوع و پایه رتبه شرکت:
اگر بر حسب نیاز به دنبال خرید شرکت آماده رتبه دار هستید توجه داشته باشید استفاده از رتبه بندی شرکت و حضور در مزایده‌ها و مناقصه‌های دولتی بدون از دست دادن زمان برای شما بسیار با اهمیت است.

مزایای خرید شرکت آماده:
1-استفاده از رتبه بندی شرکت و حضور در مزایده‌ها و مناقصه‌های دولتی بدون از دست دادن زمان (در صورتی که شرکت دارای رتبه بندی باشد)

2- به دلیل مراحلی مانند ثبت شرکت، گواهی مالیات بر ارزش افزوده، دریافت کد اقتصادی و بسیاری دیگر از مراحل ثبت شرکت ها حذف شود،یا در واقع از قبل تهیه و تدارک دیده شده، خرید و فروش شرکت بااهمیت می باشد.

3- با خرید شرکت آماده، امتیازات شرکت به طور کامل به خریدار تعلق می گیرد. این امتیازات شامل سهام، دارایی ها و … می باشد و با انجام مراحل نقل و انتقال و حضور در محضر انجام می پذیرد.

4- با خرید شرکت آماده می توان از سابقه، اعتبار و شهرت شرکتی که ثبت شده است، استفاده نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + ده =